godmorgon !

Har precis vaknat och sådär ,
sen senare kanske vi åker till badhuset eller det var tänkt så igår , men vi vet inte om vi orkar nu men vi får se :) 

Tessans 'plan' gick väl sådär hon ba vi är vakna till halv sju , för då går min mamma upp och då så låtsas sover vi , sen så typ somnade hon hela tiden , så jag fick väcka henne men typ 5 minuter efter så la hon sig ner och somnade igen ! 
Så bra gick det för henne att vara vaken hela natten (y'
men sen så typ orkade jag inte vara vaken mer för det var tråkigt när tessan sov hela tiden så jag gick och la mig och hon ba neeeeeej ! Asså så trög, hon sover sen säger jag men vi sover nudå hon ba nej ? haha !

Nu ska vi nog se på någon film, ses o hörs :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0