.

förlåt att jag inte har bloggat som jag har sagt att jag ska göra , men jag är sjuk och igår hade jag nästan 40 graders feber ..
så hade ingen lust att blogga , eller ja rättare sagt orkade jag inte blogga för jag orkade inte ens sitta upp !

Super att vara sjuk nu när jag ska till thailand på fredag ;) - eller inte .
Min lillasyster smittade mig , men nu är hon frisk iallafall , och jag mår mycket bättre ! :D

Får hoppas på det bästa att jag blir helt frisk till på fredag ! , kommer iallafall inte till skolan imorgon så hinner träffar inte någon :/ , men vi ses den 17 februari i skolan ! :)

hejdå , ska dricka blåbärssoppa nu :P

Kommentarer
Postat av: ida

frågestund på bloggen.

ställ en fråga vett jag. :D

2011-02-17 @ 17:31:10
URL: http://idahammar.blogg.se/
Postat av: nathis

menade du inte 17:de mars ?

2011-02-17 @ 20:03:18
URL: http://emeonathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0