moget va va va ???

Postat av:

din blogg siger kuk du är fl som en jävla apa !
sug kuk din äckliga smala sak

2011-04-17 @ 11:54:19

haha, så kul att se såna här kommentarer ! ;)
så sjukt omoget så det inte är sant, ni/du kan ju komma tillbaka när ni har mognat lite ! :)
sluta läs min blogg om den är så jäävla dålig, den är inte tillängad åt dig..
och så vågar du inte skriva ditt namn !

haha, om du tror att jag tar åt mig så har du fel.. skrattar bara åt den här kommentaren :)
hellre att jag har några äkta vänner, än många falska!

haha, så omoget ! :*

Kommentarer
Postat av: linnea elgström

bara för att dom vill ha din smala fina kropp och avundsjuk på ditt utseende och så ska dom tycka sig coola och vara anonyma patetiskt tror folk tar åt sig också bara för att dom inte har något seriöst liv att utnyttja

2011-04-17 @ 20:56:06
Postat av: cazandra

sv: haha, linnea rätt där :*

2011-04-17 @ 22:12:41
URL: http://cazandraavictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0