trött.

Nu har jag fixat lite roligare bakrund, den får också duga så länge, för jag ska leta o se om jag hittar nån ännu finare bakrund imorrn.
Har suttit vid datan väldigt länge nu, så nu är jag ASTRÖTT.
Det blir väl att snart gå ner o titta lite på tv o sen lägga sig i sin säng, blunda, somna, vakna och öppna ögonen och viiiiips så blev det en annan dag :D

Kan rabbla upp morgondagen lite snabbt bara : Som vanligt blir det väl att vakna på morgonen, hah. Äta frukost sen smsa Emma och fråga om hon kan träffas och det kommer hon kunna så blir det väl att ringa Celina och fråga om hon kan träffa mig och Emma sen kanske vara hos Albin med Tessan, Oliver, Amanda kanske Adam och såklart Albin. För dom alla ska sova i ett tält hos Albin.
Jag
och Emma tänkte göra det men det kommer bli för kallt så vi kommer nog inte göra det, men iaf då så har Celina, Jag och Emma en liten rolig grej på gång.. hmmm ;D

Mer får ni inte veta, det får ni reda på efter vi har gjort det!

men pusshej leverpastej :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0