sjuk igen -.-

hej igen , det va ju inte länge sen jag skrev att jag skulle till skolan ..
just när man är i god tid, och ska cykla så känner man att man har jätteont i huvudet, så jag kände mig i pannan och jag va varm tog febern och såg att jag hade typ 38 graders feber.
så jag ringde pappa o sa att jag hade feber så han ringde till skolan och nu sitter man hemma här och har tråkigt hatar att va sjuk, det är faktiskt roligare att vara i skolan än att sitta hemma en hel dag.

hejdå.
buhuuuu :'(
nu ska jag lägga mig i soffan o sova lite smått för jag är astrött!


Kommentarer
Postat av: Corny

Heej sötis! Nu har Dagens Blogg startat, och du har till imorgon bitti på dig att anmäla dig, lycka till :)

Ha det bäst, Puss <3

2010-09-27 @ 12:38:56
URL: http://cornyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0