min allrabästavän.



Felicia, du betyder så sjukt mycket. 
Du är luften jag andas, det du andas ut andas jag in.
Det vi har är något speciellt, något extra äkta vänskap, den är inte falsk.
Du är den som alltid förstår mig, om det har hänt något skriver alla finns gumman, osv.
men hur många gör verkligen det ?
Du gör det iallafall, för du är verkligen äkta det vet jag.

Du är min livskraft, du gör leendet på mina läppar, du gör min dag!
Jag älskar dig verkligen det är ingenting jag bara säger, jag menar det verkligen!

VÄN,
BÄSTAVÄN,
ALLRABÄSTAVÄN,
SYSTER!

ILOVEYOU!


Kommentarer
Postat av: felicia

jag älskar dej så jävla mycket bästavän!'

du är verkligen så himla äkta och du precis som ingen annan!

älskar dej allrabästavän! <333333

2010-09-27 @ 18:45:47
URL: http://aannafeliciaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0