at home.

Hej, det blev att jag sov hemma iaf för jag kanske skulle sovit med dom men det kunde jag inte, så jag skulle cykla hem vid tio men det vågade jag inte så jag smsade pappa och han kom och mötte mig men den vägen jag cyklade själv va jag livrädd ;o
han bor typ vid en skog och ett stall och man måste cykla på en grusväg bredvid skogen typ och där va det kolsvart jag såg ingenting så jag tog min lampa på mobilen och lyste med det hjälpte inte så mycket...
jag tittade bak massa gånger för att se om det va nån bakom mig, hah.
men sen tillslut såg jag pappa och då vart jag lugn igen :p

aja, kanske cyklar till dom snart jag vet inte..
har ganska ont i halsen nu men det kan ha varit för att det va så kallt ute igår.

Hejdå så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0