10-åriga Cazandra Zetterberg

"Ska göra allt"
Längst fram vid avspärrningen runt scenen står Jakob och Lovisa Örn och diggar till musiken. Strax bakom står 10-åriga Cazandra Zetterberg. Hon tycker det är roligt att äntligen få se idolen Charlotte Perrelli uppträda live.

 

- Jag har aldrig sett henne på riktigt förut, bara på tv och så, säger Cazandra Zetterberg.

Signering

 

10-åriga Cazandra Zetterberg brydde sig inte alls om 50-års jubileumet. Charlotte Perrelli är hennes idol och det att se henne uppträda var veckans höjdpunkt.

 

- Jag har aldrig sett henne på riktigt förut, bara på tv och så, säger Cazandra Zetterberg.


haha hittade dom här 4 år gamla texterna från folkbladet, när jag fick se min "idol" Charlotte Perrelli, som egentilgen inte va min idol jag ljög för tidningen.. thihihih (:

Kommentarer
Postat av: Zoofie

Haha varför står man då längst fram?

2010-10-28 @ 13:55:43
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0